Miksi asianajaja ei voi auttaa kaikkia asiakkaita?

Hymyilevä pukumies toimistossa

Mekään emme osaa kaikkea

Olemme ylpeitä ammattitaidostamme. Hyvään ammattitaitoon kuuluu myös se, että tietää sen, mitä ei tiedä ja mitä ei osaa.

Aika on ajanut perinteisten “yleisjuristien” ohi. Nykyisessä maailmassa yksi juristi voi hallita vain pienen osan oikeuden koko kentästä.

Asiakkaistaan välittävä asianajaja ei lähde seikkailemaan asiakkaansa rahoilla vieraille vesille. Asianajajan on osattava toimia omilla vahvuusalueillaan.

Aikamme on rajallinen

Meille oikeudenkäynteihin valmistautuminen on “käsityötä”. Jokainen toimeksianto vaatii intensiivisen henkilökohtaisen työsuorituksen.

Vuorokaudessa on vain rajallinen määrä tunteja ja vielä vähemmän tehokkaita työtunteja. Silloin on pakko valita, mihin aikansa käyttää.

Työnsä laadusta tarkka asianajaja ei voi ottaa liikaa töitä. Meidän on huolehdittava siitä, että jokaisen jutun hoitamiseen on riittävästi aikaa.

Kemioiden on toimittava

Oikeudenkäynnit ovat asiakkaalle aina psyykkisesti raskaita ja pitkiä prosesseja. Silloin on erityisen tärkeää, että suhde asianajajaan on toimiva.

Kiinnitämme toimistossamme paljon huomiota asiakaspalvelun laatuun. Kyse on kuitenkin henkilökohtaisesta kokemuksesta, joka on jokaiselle ihmiselle yksilöllinen, eikä meidän lähestymistapamme voi miellyttää jokaista.

Asiakassuhteitaan arvostava asianajaja ei halua riitautua asiakkaansa kanssa. Siksi asianajajan on valittava sellaisia asiakkaita, joiden kanssa yhteistyö sujuu.

Asiakkaalla on oikeus hänelle sopivaan asianajajaan. Siksi asianajaja ei voi auttaa kaikkia asiakkaita.

Ota yhteyttä, niin selvitetään olisimmeko me sinulle oikea asianajaja.

PageLines