Palvelut
Me ajamme asiaasi voittaaksemme. Siksi tarjoamme apuamme vain niissä asioissa, joissa olemme parhaimmillamme.
Me ajamme asiaasi voittaaksemme. Siksi tarjoamme apuamme vain niissä asioissa, joissa olemme parhaimmillamme.
Olemme erikoistuneet erimielisyyksien ratkaisemiseen. Autamme asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteensa niin neuvotteluissa kuin oikeudenkäynneissä. Tarjoamme apuamme erityisesti seuraavilla alueilla.
Sopimukset ovat välttämätön osa yksityiselämää ja yritystoimintaa. Joskus näkemyserot sopimuksesta voivat kuitenkin johtaa riitaan. Me autamme sinua turvaamaan investointisi selvittämällä pelisäännöt ja erimielisyydet.
Urakkasopimuksiin ja rakentamiseen liittyy huomattavia taloudellisia mahdollisuuksia. Riskit kasvavat samassa suhteessa. Joskus sopimuskumppanien välillä voi syntyä eriäviä näkemyksiä. Silloin kannattaa pyytä apua rakentamiseen perehtyneeltä asianajajalta.
Lue lisää rakentamisesta ja urakoinnista →Kauppasopimus määrittää myyjän ja ostajan oikeudet ja velvollisuudet. Sopimukset on syytä valmistella huolella ja mahdollisiin riitatilanteisiin kannattaa puuttua ajoissa.
Lue lisää kauppasopimuksista →Hankintamenettelyssä tulee turvata julkisten varojen tehokas käyttö ja tarjoajien tasapuolinen kohtelu. Joskus hankintayksikön ja tarjoajan välillä voi syntyä eriäviä näkemyksiä.
Lue lisää julkisista hankinnoista →Taitava asianajaja on yrittäjän paras kaveri. Seisomme tukenasi ja autamme pitämään yrityksesi pyörät pyörimässä. Autamme välttämään erimielisyydet ja ajamme etuasi riitatilanteissa.
Työturvallisuusrikos tapahtuu, kun työnantaja rikkoo työturvallisuusmääräyksiä tahallaan tai huolimattomuuttaan.
Lue lisää työturvallisuusrikoksista →Osakkaiden, hallituksen ja toimitusjohtajan välinen työnjako määrittää toimivallan osakeyhtiössä. Joskus yhtiöoikeudellisista pelisäännöistä voi syntyä eriäviä näkemyksiä.
Lue lisää yhtiöasioista →Työelämä on yhteistyötä. Työpaikat eivät ole samanlaisia, joten myös ratkaisujen tulee olla erilaisia – juuri sopivia.
Lue lisää työstä →Elämässä sattuu ja tapahtuu. Vahinkotapauksissa oikeudenmukaisen korvausvastuun selvittäminen ja toteuttaminen on usein vaikeaa. Me selvitämme tilanteesi, ajamme asiaasi ja olemme yhteydessä vakuutusyhtiöösi.
Vahingonkorvauksen tarkoituksena on saattaa vahinkoa kärsinyt siihen taloudelliseen asemaan, missä hän olisi ollut ilman vahingon tapahtumista.
Lue lisää vahingonkorvausriidoista →Vakuutuksenantajan on lähtökohtaisesti suoritettava vakuutuskorvaus vahingon sattuessa. Tämä ei kuitenkaan aina toteudu käytännössä ja erimielisyyksien selvittämisessä kannattaa käyttää asiantuntevan asianajajan apua.
Lue lisää vakuutusriidoista →Laki on kaikille sama. Ei ole silti samantekevää, kuinka sitä käytetään. Tapa, jolla asiasi esitetään on usein voiton ja häviön kysymys. Anna meidän auttaa, näin se tapahtuu.
Totuus on, että asianajajaan otetaan usein yhteyttä liian myöhään. Ole siis yhteydessä hyvissä ajoin. Näin takaamme parhaan lopputuloksen.
Toimeksianto on sopimus, joka muodostaa asianajajan ja päämiehen suhteen. Sen avulla sovitaan annettavan avun laadusta ja ehdoista. Siksi toimeksianto on tehtävä huolellisesti.
Jokainen toimeksianto hinnoitellaan yksilöllisesti toimeksiannon laadun mukaan. Hinnoittelussa otamme huomioon erityisesti toimeksiannon vaatiman työn ja erityisasiantuntemuksen sekä toimeksiannon taloudellisen merkityksen sinulle.
Edullisin asianajaja ei ole se, joka kirjoittaa pienimmän laskun. Asianajaja on investointi, jonka kannattavuus riippuu siitä, saavutetaanko tavoiteltu lopputulos. Hyvä asianajaja on palkkionsa arvoinen. Yhtä kaikki, kyse on silti merkittävästä investoinnista, johon kaikilla ei ole varaa. Onneksi kustannuksiin on saatavissa apua.
Asianajo on alusta alkaen yhteistyötä, jossa on selkeä työnjako. Sinun tehtäväsi on antaa asianajajalle tarvittava aineisto, meidän tehtävämme taas on ajaa asiaasi tämän aineiston pohjalta. Toimiva yhteistyö edellyttää molemminpuolista luottamusta.